Jegyrendelés: megerősítő email a hét közepén
Kedves Nézőnk!
Nagyon örülünk, hogy matinéink iránt nagy az érdeklődés, így a foglalások alapján a legtöbbhétvégén teltház várható.
Sajnos, az elmúlt hónapokban megszaporodott azoknak a nézőinknek a száma, akik internetesoldalunkon vagy telefonon jegyet rendelnek, de nem jönnek el az előadásra, s nem is jelzik előre,hogy távol maradnak.
S mivel mi azt látjuk, hogy nincs már szabad helyünk, visszautasítjuk azok kérését, akik jönniszeretnének. Sok kisgyerek esik el ezért a színházi élménytől.
Tudjuk, hogy sok minden közbejöhet: betegség, egy hirtelen jött családi program. Nehéz előretervezni a családok életét is. Éppen ezért kérjük mindig, hogy jelezzék nekünk, ha mégsem jönnek. Szerencsére ezt jónéhányan megteszik. Köszönjük nekik!
De hetente 20-25 foglalás esetében nem kapunk ilyen visszajelzést, aztán mégsem érkeznek meg agyerekek és kísérőik.
Továbbra is fontosnak tartjuk, hogy ne kelljen feltétlenül kétszer eljönni az MMIK-ba, ha a családbábszínházba akar jönni hétvégén. Annál is inkább, mert továbbra sincs mód elektronikusanmegvásárolni a jegyeket, s továbbra sem lesz portaszolgálat, ezért az épületbe való bejutás isnehézkes.
Az derült ki számunkra, hogy sokan egyszerűen elfelejtik a foglalásukat. Megpróbálunk nekik segíteni.Ezentúl az internetes oldalunkon foglaló nézőinknek a hét közepén e-mail-t küldünk. Felhívjuk afigyelmüket a jegyrendelésre, s annak megerősítését kérjük.
A foglalást csak akkor tartjuk meg, ha megkapjuk ezt a megerősítést.
Reméljük, ezzel segítünk Önöknek!
Együttműködésükben bízva, a találkozás reményében:
A Mesebolt Bábszínház vezetése